Powiat Pleszewski

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU

Czas pracy wydziału:

poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30

Struktura wydziału:

Naczelnik Wydziału - tel.62 74 29 603, budynek B, biuro nr 5
naczelnikgk@powiatpleszewski.pl

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej :

Kierownik - tel.62 74 29 620,budynek B, biuro nr 18

kierownikgk@powiatpleszewski.pl

Stanowiska ds. obsługi zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz narad koordynacyjnych dotyczących uzgadniania projektowanych sieci uzbrojenia terenu - tel/fax.62 74 29 655, budynek B, biuro 1-2

geodezja1@powiatpleszewski.pl

geodezja3@powiatpleszewski.pl

Stanowiska ds. obsługi mapy numerycznej - tel/fax.62 74 29 626, budynek B, biuro nr 19

geodezja19@powiatpleszewski.pl

Referat do spraw ewidencji gruntów i budynków:

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA DLA TERENU POWIATU TEL.: 62 74 29 624, budynek B, biuro nr 3,  geodezja2@powiatpleszewski.pl

Stanowiska ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków, jednostki ewidencyjne
Pleszew – miasto, Chocz – obszar wiejski, gmina Gizałki.
tel.:62 74 29 621, budynek B, biuro nr 6, 
geodezja8@powiatpleszewski.pl 
geodezja18@powiatpleszewski.pl

Stanowiska ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków, jednostki ewidencyjne
Pleszew – obszar wiejski, Chocz – miasto, gmina Czermin, Dobrzyca – miasto, Dobrzyca – obszar wiejski, gmina Gołuchów.
tel.:62 74 29 622, budynek B, biuro nr 4, 
geodezja10@powiatpleszewski.pl
geodezja7@powiatpleszewski.pl

Stanowisko ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków, wypisy i wyrysy, gleboznawcza klasyfikacja gruntów - tel.:62 74 29 623, budynek B, biuro nr 17,  geodezja17@powiatpleszewski.pl

Zadania wydziału:

  1. prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
  2. udostępnianie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zainteresowanym jednostkom oraz osobom prawnym i fizycznym,
  3. kontrolowanie opracowań geodezyjnych przyjmowanych do powiatowego zasobu,
  4. tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych wynikających z przepisów prawa,
  5. zakładanie, aktualizacja i zatwierdzanie projektów osnów szczegółowych,
  6. przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
  7. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
  8. tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 , którymi są mapy ewidencyjne i mapy zasadnicze,
  9. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań scaleniowych

Dokumenty do pobrania:

Zawiadomienia

Ostatnia zmiana: Wprowadzenie dokumentu do BIP
Zmiany dokonał: Robert Czajczyński
Data zmiany: 17-12-19 07:40
Informacja: Pełny rejestr zmian niniejszego dokumentu dostępny jest dla zainteresowanego po złożeniu wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

Serwis BIP Starostwa Powiatowego w Pleszewie używa plików cookies (ciasteczka) oraz podobnych technologii celem prawidłowego świadczenia usług.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki użytkownika oznacza zgodę na zapisanie informacji na dysku. W każdej chwili użytkownik może zmienić swoje ustawienia. Jednocześnie zachęcamy do zapoznania się z dokumentem klauzuli informacyjnej dot. stosowania RODO tj zakresu i miejsca przechowywania danych pozyskanych za pomocą niniejszego serwisu i innych serwisów starostwa. Czytaj więcej…

Zrozumiałem