WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO - ADMINISTARACYJNY
Czas pracy wydziału :
poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Struktura wydziału :
- Naczelnik - Beata Napierała tel. 62 74 29 616, budynek A, biuro nr 101
naczelnikor@powiatpleszewski.pl
- Zastępca Naczelnika, biuro rzeczy znalezionych tel. 62 742 96 54, budynek A, biuro nr 112
starosta@powiatpleszewski.pl
- Barbara Kuszewska - kadry tel. 62 74 29 601, budynek A, biuro nr 111
kadry2@powiatpleszewski.pl
- Wioletta Walczak - sekretariat tel. 62 74 29 652, budynek A, biuro nr 104
starostwo@powiatpleszewski.pl
- Robert Czajczyński - koordynator ds. dostępności / inspektor ds. promocji
tel. 62 74 29 650, budynek A, biuro nr 212 promocja@powiatpleszewski.pl
- Tomasz Wojtala - rzecznik prasowy tel. 62 742 96 50, budynek A, biuro nr 212
rzecznik@powiatpleszewski.pl
- Alicja Kalinowska - archiwum zakładowe tel. 62 742 96 00, budynek A, biuro obsługi
bo@powiatpleszewski.pl
- Marlena Świątek - inspektor ds. promocja zdrowia tel. 62 74 29 654, budynek A, biuro nr 112
promocja2@powiatpleszewski.pl
- Jagoda Pankowiak - referent tel. 62 74 29 600, budynek A, biuro obsługi
bo2 @powiatpleszewski.pl
- Łukasz Jurga - informatyk, administrator systemów informatycznych tel. 62 74 29 602, budynek A, biuro nr 201
asi@powiatpleszewski.pl
- Matusz Lewandowski - informatyk tel. 62 74 29 645, Budynek A, biuro nr 213
- Kierowca -tel. 62 74 29 646, budynek A, biuro nr 213
- Pracownik gospodarczy – tel. 62 742 96 46, budynek A, biuro nr 213
- Sprzątaczki – budynek A, pomieszczenie nr 110a
Zadania wydziału:
- świadczenie pomocy prawnej w zakresie działalności Rady, Zarządu, Starosty i Wydziałów Starostwa,
- organizacja przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków,
- opracowywanie projektów aktów prawnych,
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Starostwa oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych powiatu,
- opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez powiat,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw do reprezentowania powiatu, Starosty,
- prowadzenie biura obsługi – organizowanie obiegu korespondencji w Starostwie,
- prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa,
- koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa,
- administrowanie budynkami Starostwa i Skarbu Państwa,
- zabezpieczenie mienia Starostwa,
- wykonywanie zadań związanych z inwentaryzacją środków trwałych i wyposażenia.
- organizacja imprez i przedsięwzięć o charakterze promocyjnym, turystycznym i kulturalnym,
- opracowywanie i rozpowszechnianie wydawnictw, publikacja materiałów promocyjno - informacyjnych o powiecie pleszewskim,
- podejmowanie działań wspierających rozwój małej i średniej przedsiębiorczości działających na terenie powiatu pleszewskiego,
- współpraca z instytucjami i organizacjami około biznesowymi,
- koordynowanie działań związanych ze współpracą zagraniczną,
- opracowywanie i aktualizacja serwisu internetowego Starostwa,
- realizowanie zadań z zakresu edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia,
- współpraca z PCPR w zakresie zadań pomocy społecznej,
- prowadzenie spraw z zakresu profilaktyki uzależnień i promowanie zdrowego stylu życia,
- ustalanie harmonogramu dyżurów aptek działających na terenie Powiatu,
- zapewnie obsługi informatycznej w Starostwie Powiatowym w Pleszewie,
- organizacja bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych,
- protokołowanie obrad i opracowywanie informacji o pracy Zarządu,
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia Zarządu Powiatu i sesje Rady Powiatu,
- współpraca z mediami,
- udostępnienie dokumentów w ramach realizacji zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Zarządu Powiatu,
- prowadzenie Sekretariatu,
- prowadzenie korespondencji i spraw związanych z kompetencjami Starosty w zakresie funkcjonowania Powiatowej Rady Zatrudnienia i Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Pleszewie,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami,
Rejestry prowadzone przez wydział :
- rejestr uchwał Zarządu Powiatu,
- rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
- rejestr umów i porozumień,
- rejestr zarządzeń starosty,
- akta osobowe pracowników Starostwa,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr rejestrów publicznych,
- rejestr faktur i rachunków wpływających do Starostwa,
- rejestr faktur korygujących wpływających do Starostwa,
- rejestr pieczątek,
- rejestr jednostek organizacyjnych powiatu.