Powiat Pleszewski

12. Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym pn. „Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej i innych obiektów Starostwa Powiatowego w Pleszewie i jednostek podległych na rok 2023”

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym pn. „Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej i innych obiektów Starostwa Powiatowego w Pleszewie i jednostek podległych na rok 2023”
Numer sprawy: NR.272.20.2022

1. Ogłoszenie o zamówieniu 

2. Link do strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2eb61138-bf5a-43b1-a4ad-4540811636d1

Ostatnia zmiana: Zamieszczenie informacji o postępowaniu
Zmiany dokonał: Małgorzata Nadera
Data zmiany: 28-10-22 09:57
Informacja: Pełny rejestr zmian niniejszego dokumentu dostępny jest dla zainteresowanego po złożeniu wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

Serwis BIP Starostwa Powiatowego w Pleszewie używa plików cookies (ciasteczka) oraz podobnych technologii celem prawidłowego świadczenia usług.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki użytkownika oznacza zgodę na zapisanie informacji na dysku. W każdej chwili użytkownik może zmienić swoje ustawienia. Jednocześnie zachęcamy do zapoznania się z dokumentem klauzuli informacyjnej dot. stosowania RODO tj zakresu i miejsca przechowywania danych pozyskanych za pomocą niniejszego serwisu i innych serwisów starostwa. Czytaj więcej…

Zrozumiałem