Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym pn. „Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej i innych obiektów Starostwa Powiatowego w Pleszewie i jednostek podległych na rok 2022”
Numer sprawy: NR.272.14.2021
1. Ogłoszenie o zamówieniu.
2. Link do strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/434f9255-7d45-45ae-8440-00a232d2289d
3.Identyfikator (ID) postępowania: 434f9255-7d45-45ae-8440-00a232d2289d
Numer sprawy: NR.272.14.2021
1. Ogłoszenie o zamówieniu.
2. Link do strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/434f9255-7d45-45ae-8440-00a232d2289d
3.Identyfikator (ID) postępowania: 434f9255-7d45-45ae-8440-00a232d2289d
- Ostatnia zmiana: Wprowadzenie informacji o postępowaniu
- Zmiany dokonał: Danuta Mandryk
- Data zmiany: 01-12-21 13:07
- Informacja: Pełny rejestr zmian niniejszego dokumentu dostępny jest dla zainteresowanego po złożeniu wniosku o udostępnienie informacji publicznej.